SSL-certificaat

Om op het platform van het Brusselse Gezondheidsnetwerk in te loggen, dient u vooraf te zijn ingeschreven en met uw eID te zijn geauthenticeerd.

Als u een foutmelding krijgt waarin het SSL-certificaat wordt vermeld, gelieve dan de volgende punten een voor een te controleren:

  1. U heeft de officiële eID-software geïnstalleerd.
  2. U heeft uw eID-kaartlezer aangesloten en uw identiteitskaart ingevoerd voordat u op de knop ‘Reeds ingeschreven?’ heeft gedrukt.
  3. Uw identiteitskaart is nog geldig. Lees de andere problemen in verband met de elektronische identiteitskaart.
  4. U gebruikt Internet Explorer versie 7 of hoger of een andere compatibele browser.

Als u deze melding krijgt, maak dan uw SSL-cache leeg voordat u het opnieuw probeert:

  • Voor Internet Explorer: “Internetopties” > tabblad “inhoud” > “SSL-cache wissen”.
  •  U kunt ook al uw openstaande Internet Explorer​ vensters sluiten en daarna opnieuw proberen om op het platform van het Brusselse Gezondheidsnetwerk in te loggen.